czwartek, 21 stycznia 2016

Rock Star outfit

Siemka! :D

Dziś przygotowałam dla was: Rock Star Outfit!




*********************************************************************************






Pierwsza wersja jest naprawdę ładna! Podoba mi się!


włosy: Bardzo ładne! Idealnie tu pasują, według mnie. Kolory... ROCKOWEEE!!! xDD.
Włosy otrzymują 9/10.. coś mi tu nie pasuje..

bluzka: Fajna, mi się bardzo podoba. Czerwone serce, czarne napisy idealnie tu pasują xDD.
Bluzka otrzymuje 10/10.

Spodnie/szorty: Ten sam kolor co bluzka... Rajstopy (nie wiem co to) są przedziurawione, fajnie to wygląda. :) Spodnie/szorty otrzymują 8/10

Buty: Duże, wielkie (nie wiem jak inaczej to nazwać xd). Fajne! Ale kolory...  buty otrzymują 7/10

Strój otrzymuje łącznie: 34/50 punktów czyli całkiem sporo!

Inna wersja kolorystyczna, bardziej słodka:



Fajna! podoba mi się!






*********************************************************************************

To już koniec, tego jakże uroczego posta!

Do zobaczenia w kolejnym! Pa!


~SZarlot

1 komentarz: